ترميم موي موتاب

موسسه ترميم موي موتاب با استفاده از روش هاي نوين با بهره گيري از كادري مجرب متشكل از آقايان و خانمها در يك جلسه و بدون خونريزي زيبايي را به شما باز مي گرداند 09193212608 09125349151

ترميم موي موتاب

۳۸ بازديد

موي سر در زيبايي انسان نقش به سزايي دارد. همه مردم بر اين باورند كه با ريزش مو يا كم پشتي موي سرشان زيبايي خود را از دست مي دهند . به همين دليل برخي از مردم راه پيشگيري را در پيش مي گيرند اما متاسفانه موفق به مهار اين مشكل نمي گردند . اين لحظه درست هنگامي است كه شما تصور داريد كه ديگر كاري ازدستتان بر نمي آيد . ديگر با ديگران كمتر صحبت مي كنيد كمتر به مهماني مي رود حتي حاضر نيستيد دوستانتان شما را با اين وضعيت ببينند. افسردگي به سراغتان مي آيد و منزوي مي شويد. شما مي توانيد با يك تماس مشكلاتان را حل كنيد .

09193212608

09125349151

44288460

با تخفيف ويژه

www.mootabjam.ir

موسسه ترميم موي موتاب

موسسه ترميم موي موتاب با استفاده از كادري مجرب كه متشكل از آقايان و خانم هاي فارغ التحصيل اين رشته مي باشد كار خود را در دهه هشتاد آغاز نمود.اين موسسه در كنار پرسنل جوان خود از تجربه اساتيد نيز بهره جست وتوانست طي يك دهه روش هاي نويني را پايه گذاري نمايد .نكته اي كه باعث مي شود موسسه موتاب نسبت به موسسات ديگر برتري يابد متد اين موسسه است . متدي كه طي تلاش هاي چندين ساله گروه كارشناس آكادميك موسسه موفق به ابداع آن گرديده اند.

پارامتر هاي موتاب

متد موتاب براي آقايان و خانمها قابل اجرا مي باشد .

اين روش بدون جراحي و خونريزي مي باشد

در يك جلسه قابل اجرا مي باشد

پرسنل موتاب داراي تحصيلات آكادميك مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.